söndag

det gick bra på jobbet igår och jag körde en dubbelgång med en ny. ja man trodde lätt att jag var en av dom nya men tydligen inte haha! fick beröm av min brukare efteråt iaf så det var roligt.

sen gick jag förbi lingon några timmar och lekte med sanna bella helena och cathis. det var mysigt, dock svinkallt när jag cyklade hem .. hösten är verkligen här for real

idag har jag maria och rebecca hängt på gränby centrum och sen var vi på kalas hemma hos sanne som fyllde år. 20 år, STORT! grattis igen sötnos

nu ikväll har jag och mina roomies haft myskväll med film & mys ute på altanen


Kommentarer
Postat av: hellish

det var söndaaaaagsmys!

2009-08-24 @ 11:52:00
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Postat av: marro

gotta love the utebord!

2009-08-24 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0