söndag

heej kåmpizar

igår var jag och badade med bella sanna och rebecca på fjällnora. det var roligt hoho. på kvällen drack vi lite här hemma innan vi gick på "fest" hos några på mitt jobb. haha det var lite.. annorlunda är nog rätt ord skulle jag säga. vaknade i en fåtölj halv sju innan jag rejsade hemma på min cykel i panik för att jag ville vakna hemma haha. det var en cykelfärd utan dess like haha .. har mått cpcpcpdåligt idag haha. råkade kräkas lite i pappsens bil också, men han börjar väl bli van .. han tyckte synd om mig och bjöd mig på glass. så var vi och myste hos elenor och grillade osv och nu är jag hemma och ska nog sova, börjar 07 imorgon .. gosh

Kommentarer
Postat av: MARIA IS BACK

gulliga roger då!

2009-08-10 @ 19:45:20
Postat av: Anonym

haha jadu han börjar nog bli van tror ja med.. efter dina äventyr haha!

2009-08-10 @ 20:26:00
URL: http://emeliegrannas.blogspot.com
Postat av: reb

hehe

2009-08-10 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0