torsdag

har gjort ganska roliga saker på senaste. faktiskt heheh.
i tisdags var jag på en brandkurs på viktoria brandstation genom nya jobbet, skitintressant och roligt faktiskt. på eftermiddagen var jag nere på stan och shoppade och på kvällen var jag ut och åt på o'connors.

igår jobbade jag & på kvällen blev det förfest hos emely därefter utgång på birger. ramlade med cykeln påväg dit dock och slog ut en tand.. ONÖDIGT är enda ordet. annars klarade jag mig fint, har väldigt ont i knäna dock

sjuk är jag också, åter igen .. men jag och nathalie försöker förebygga med enchinagard varannan timme, men jag lyckas hela tiden glömma bort det av någon anledning ..

men men, imorgon är det helg (igen känns det som) och idag har jag inte jobbat utan varit på en kurs i personlig assistans 2. nu på kvällen har jag fixat mitt lyse på cykeln så nu slipper jag oroa mig över det, handlat & ätit tacos.

imorgonbitti har jag iaf tid hos tandläkaren, känns otroligt skönt. har börjat fått ont i munnen nu samt fett ont i läppen eftersom det skaver så mycket .. det är ju inget som kan göra något åt men kan ju iaf få se ut som en människa igen

hasta la vista baabes

Kommentarer
Postat av: hellish

roligt med helg igen och imorgon ska jag säga dig en sak som jag tror du kommer gilla, och tanden kommer bli helt fab i can feel it!!



PUSS

2009-08-27 @ 23:59:04
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Postat av: marro

bra blogg. utlämnande men ej avslöjande. hehe

2009-08-28 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0