fredag

igår var jag på stan och köpte fem stycken till julklappar. och en åt mig själv som vanligt! och ett nytt cykellås! känns som en otroligt onödig och tråkig utgift. men whatever, jag har kvar cykeln och det är ju det viktigaste! dooh!

sen på kvällsingen gjorde jag och marro en delikat friskgratäng haha och sen var vi och tränade. efteråt myste vi framför paradise med peppisar med smör och ost.. SMARR

nu funderar jag på att äta mig lite frukost, har precis hängt massa tvätt och gissa vad världens bästa tjej hade lämnat åt mig i köket! lussebulle, kexchoklad och lite annat godis! du är för fin mina fina. ska nog ligga kvar i sängen och kolla klart på män som hatar kvinnor som jag började se inatt. kan vara den sista i detta land som ser den men ändå!

ha en fabuuuulös helg lovers!

Kommentarer
Postat av: isabell

haha! jag såg män som hatar kvinnor här om dagen och trodde JAG var den sista på denna jord! skönt att veta att jag inte är ensam.. ;) hoppas du mår bra!

2009-12-11 @ 21:39:03
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0