måndag..eller vad är det för dag?

igår hade jag en riktigt mysig luciadag på jobbet. vi såg hela lucian på morgonen med massor av ljus och jag gick runt med glitter i håret hela dagen. slutade 16 som vanligt och var och tränade och när jag kom hem hade marro gjort middag! sen blev det mys framför "solstorm" med massor av gott. tom han som jobbade på brantan blev lite förundrad över vår blandning, vad sägs om colanappar med ädelost gott folk?

idag har jag varit på personalmöte och sen lite julmys med jobbet. socialåt lite julgröt också, vilket jag nog inte gjort på.. äh, kan inte ens minnas. kanske 15 år? näejdå. men men. var inte ASAäckligt men inget jag direkt skulle äta frivilligt. efteråt var jag och tränade med rebecca och jill och när jag kom  hem hade maria gjort middag IGEN! who the fuck needs a boyfriend!? söööta du.

haha för att vara mer jag så måste jag kopiera ett stycke jag läste på cimon i ph's blogg.
"Har unnat mig själv lite fantasi idag. Gått runt och låtsas som att jag är riktigt kär och lever i ett sunt förhållande. Har kollat på dyra fina julklappar. När jag stod och handlade middagen tänkte jag "Vad vill min älskling där hemma ha?" Och nu ska jag laga en lyxig middag, och sedan gråta en skvätt medans jag sitter i fosterställning inklämd i duschhörnet." så jävla rolig.

imorgon ska jag nog ner på stan och kolla på killen som jag är lite lätt förälskad i! hihi älskar ordet förälskad

Kommentarer
Postat av: reb

haha marro verkar perfekt som sambo också, inte behöver ni ligga heller, bara cuddla hehe

2009-12-15 @ 09:25:24
Postat av: bella

vem är killen du är lite smått förälskad i? ahaha

2009-12-15 @ 15:54:06
Postat av: nathalie

jag är arg över lite allt möjligt. men till nåt viktigare, vem är du förälskad i?

2009-12-15 @ 21:47:07
URL: http://nhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0