onsdag

i helgen köpte jag ett par nya skor som jag ska på nyår! it makes me happy!

phuu vad jag är trött.
igår sökte jag faktiskt lite jobb, haha som att det vore något speciellt liksom. och sen var mamma här på en spontanfika innan jag var och jobbade. på vägen till jobbet tappade jag någonstans mitt cykellås och när jag sen skulle cykla tillbaka för att leta ramlade kedjan av. paaanik lite grann. kände inte för att lämna min älskade cykel olåst mitt i stan liksom. det löste sig iaf till det bästa och idag efter jobbet trixade jag lite där nere i källaren och se på fan; jag kunde ju laga den själv! woooho. överdrivet stolt och glad

så jepps, 24 timmars jobb. och vet ni, jag fick en present av min brukares föräldrar som varit utomlands. blev så otroligt rörd, de sa ord som att "du förstår inte hur mycket det betyder för oss att få känna oss så trygga som vi gör när vi vet att du är här" osv .. fick serri tårar i ögonen

sen idag har jag och barro varit och tränat och sen varit och handlat i våra träningskläder! freeesh, oh yes.
nu på kvällkvisten har vi mest ätit middag (som var smarr!) och myst i soffan.

puuuuuuZzZ.

Kommentarer
Postat av: reb

fint av deeem!

2009-12-10 @ 11:05:54
Postat av: marro

shit du hade bara 15 sek, annars hade du fått byta rubrik till torsdag! majgaad

2009-12-10 @ 13:15:47
Postat av: emely

Va fiint:)

2009-12-10 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0