onsdag

yees.. the svinvärk continues. fan alltså .. idag när jag skulle trixa av mig sportbh'h så var jag halvt tvungen att ta upp armen och helt seriöst så svartnade det för ögonen av smärta.. detta är inte okej någonstans!

idag har jag haft en jättemysig dag med mammi, varit runt på massa affärer och gjort av med alldeles, alldeles för mycket pengar. har dock inhandlat 7 julklappar. tre miljoner to go

när jag kom hem pysslade jag i mitt rum och möblerade om lite. det blev mysigt .. sen var jag iväg och tränade, färgade marros hår & kollade greys.

nu är jag trött, vill sova .. men har inte sett senaste the city och det vill jag ju heller inte missa. då riskerar jag ju även att bli pigg igen. är det en chansning jag ska ta? ilands problem vadå?

Kommentarer
Postat av: emely

haha.. ja det borde jag göra! man kan ju undra varför ja lät er läsa dom lixsom.. hahaa :P

2009-12-03 @ 06:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0