tisdag

hej snöuppsala! jag älskar dig. hah

idag började jag dagen med att vakna innan väckarklockan ringde. mycket bra av mig att gå upp och inte sova vidare. vilket jag såklart helst ville, men nu för tiden försöker jag slänga mig ur sängen så snabbt som möjligt och få mig pigg. skulle så himla gärna vilja vara en sån människa som tycker det är "att sova ut" när man vaknar halv elva.

what ever, jag började alltså dagen med att vakna innan väckarklockan ringde? haha vad är det för formulering egentligen.. men självklart började jag dagen med att vakna! ehm.. sen städade jag lägenheten & bäddade även rent i min säng. så det är i en mycket skön och härlig säng jag nu ligger och skriver!

efter ett tag kom maria hem och efter lite lätt övertalning fick jag med henne en sväng på stan där jag inhandlade pappas eventuellt sista julklapp och en kofta till mig. sen fikade vi på chagall innan vi åkte hem och lagade middag. som ni förmodligen redan läst så gjorde vi hemmagjorda vårrullar. haha, mycket seriöst & det blev lyckat!

nu på kvällen kom jill och hämtade oss innan träningen och sen efteråt var jag hemma hos mammi och myste. nu ska jag nog beta av ett avsnitt av family guy (skoja. ville bara vara cool. menade första säsongen av ensam mamma söker) och sen sova. imorgon ska jag jobba lite på mitt gamla jobb SAIF. ska bli sköj!

 

ps, jag maria & sanne inbjuder härmed till UTGÅNG med SPELFÖRFEST på fredag! vilka är på? KOM IGEN, JAG ÄR SÅ JÄVLA PARTYSUGEN!


Kommentarer
Postat av: reb

jag jobbar ju på lördagen men jag kanske kan vara med på spelförfesten ändå :)

2009-12-16 @ 00:40:13
Postat av: sanne

wiiiie hoppasjag slutar någorlunda tidigt på fredagen :D

2009-12-16 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0