tisdag

helgen blev relativt lugn. efter jobbet i fredags slängde jag mig till träningen samt systemet och hade hoppats hinna sova en skvätt när jag kom hem, men icket! jag maria sanne sanna och rebecca spelade spel och några av oss drack. fick skjuts ner av sanna och tanken var väl birger.. men när vi fick reda på av vakterna att det var en in - en ut och kön var SJUK så bangade vi den idén i 16 minus och gick till firman istället

på lördagen bakishängde jag med sanne hela dagen.. och på kvällen kollade vi skräckfilm & åt chips. sen kom maria hem och vi tre gjorde roliga saker som att t ex hitta på kärlekshistorier hihi

på söndagen var jag och maria ner på stan för att hon skulle handla lite julklappar samt att kolla på idol. det var mysigt! sen kollade vi filmen igen (haha jag blev lite besatt) innan vi åt en utomordentligt god middag & hyrde flickan som lekte med elden


igår var jag på stan och fixade dom sista julklapparna. sen lekte jag med sanne en stund och fikade med henne, sanna & maria på barista. sen följde jag och sanne med maria när hon skulle jobba. lekte med nathalie samt försökte klura ut vilket projekt jag ska sitta på i januari.

nu är det två dagar kvar till julafton och det är snö ute. så himla pöööörfeeeect!

Kommentarer
Postat av: reb

mysfia

2009-12-22 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0