tisdag

ÄNTLIGEN! vet ni, jag har fått vaccin idag! så jääävla glad. slängde mig i morse för att se om det fanns något kvar på liljeforstorg & det stod att det var begränsat.. vågade inte riskera något så jag borstade tänderna snabbt och cyklade iväg. det var en familj före mig i "kön". observera, EN! från att jag gick in genom dörrarna var jag nog klar på fem minuter. herregud, vad hände där liksom? hon sa dock att jag hade tur för att de strax skulle stänga eftersom de inte hade mer vaccin. (som att jag inte såg det, på rummet jag var så fanns det ungefär fem sprutor kvar. ja ni läste rätt .. sprutorna låg härligt utplacerade synligt på bordet.) jag spelade iaf cool och låtsades inte vara rädd och det funkade ganska bra. hon stack dock lite fel för jag började blöda ganska mycket haha, what liksom?

nej nu ska jag kila ner på stan för lite sminkshopping och fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0