random grej

ha ha nu måste jag berätta om en grej som hände mig idag

jag går över stationen och blir infångad av en comviq-säljare som försöker pracka på mig en ny mobil och abbonemang och efter mycket om och men frågade han om vi skulle gå och fika, men jag svarade att jag skulle hem och äta lunch. efter lite prat så blir det iaf som så att vi går hem till mig och äter lunch tillsammans. haha så jävla sjuk grej!

sånt här händer liksom inte .. men tydligen mig!

mitt i allt råkade dock mamma och gabriel komma hem ha ha, blev lite svårt att förklara varför jag hade en okänd karl i vår lägenhet

MEEEEEN, han frågade iaf om mitt nummer när han gick!

Kommentarer
Postat av: fia

oojojojojj!! faan va sjukt! hahah as kul ju! va han het?

2009-02-04 @ 18:32:55
Postat av: marro

haha vad rolig du ääär.

2009-02-04 @ 21:10:52
Postat av: sara

HAHAHAH

FYFAN VA KLOCKRENT BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 01:08:48
Postat av: sanne

jag fick ett leende på läpparna av detta inlägg va gulligt :D

2009-02-05 @ 01:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0