söndag

okej jag ska faktiskt försöka ta tag i detta nu
men jag har haft så sjuukt mycket att göra på senaste och knappt varit hemma.
men nu är jag! för jag har sagt upp mig på megaphone. orkade inte med pendlingen och sådär.

så nu är jag back on track på provvan igen, känns stabilt och skönt. smilegubbe

igår var jag ut med mina blivande roomies. det kommer blir såå bra det här, det vet jag
och för er som inte vet så: FICK VI LÄGENHETEN som vi sökte!


jag är skitsugen på choklad for your information. eller godis i övrigt. hm vad ska jag äta!? har redan ätit tre finncrisp idag så det blir det inte .. eeh bli väl till att äta en mandel eller några solrosfrön.

so long fuckers!

khjklhl

Kommentarer
Postat av: rebecca

äntligen en uppdatering, woho!



då kanske man kan få se dig nån dag alltså? haha. PUSS!

2009-02-23 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0