aldrig mer oskuld

asså jag säger bara EUUH om programmet vi just såg på femman. handlade om en grabb som aldrig haft sex och därför gick en liten kurs i sex. det ingick även praktik så att säga. eller ja snarare kanske enbart, såg inte hela pga illamående

då har jag en fråga: hur många av er brukar vara i dessa situationer när ni har sex? ett klart rum där ni ligger på en säng med nåt lite vinrött överkast med lite olika guldiga brodyrer, lite ljus är tända mitt i det ljusa rummet samtidigt som en av partnerna springer runt med ett saltkar och SALTAR rummet för rätt touch. man börjar akten med ett gemensamt bad där man ska tvätta varandra likt en mamma tvättar sitt barn och sedan ska man ligga spritt språngandes i sängen o fläka ut sig bland buddha-statyer och elefanter som övervakar än. då mannen kommer efter en härlig runk så ska han ligga likt en hund med ena benet i luften o sprattla. sedan är det sexet som gäller, inga riktiga juck utan det är som små spasmer som kommer från mannens rumpparti i missionären för att göra det hela så häftigt som möligt. ingen skön musik eller belysning skall förekomma. använd gärna en rysk brytning för den rätta känslan och innan badet kan mannen i fråga lite sexigt försöka strippa av sig kläderna, helst så osäkert som möjligt för då blir partnern extra tänd


stämmer in? alla räcker upp en hand!

Kommentarer
Postat av: hellberg

ja oh ja sådär är det alla gånger, jämt och ständigt eller var det bara för mig kanske? eeeeeh

2009-01-20 @ 18:41:51
Postat av: Anonym

ja för fan! så gör jag och patrik JÄMT! hahha NOT! sjukt ju...!!

2009-01-20 @ 18:45:01
Postat av: fia

de va jag som skrev! haha, asså mitt namn förvinner jämt när jag börjar skriva självakomentaren! konstigt!

2009-01-20 @ 18:46:19
Postat av: marro

haha, ja vardagsmat.. vad ska man säga? ;)

2009-01-20 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0