söndagkväll

ja här ligger jag i sängen som alla andra dagar med datorn i knät och väntar in john blund .. heheh
klockan är ju inte ens efter tolv så det är ju  pas de stress

helgen har varit vit som snö faktiskt och det är min andra vita helg i rad. jag känner mig skitduktig och urrensad haha, im not kiddin! men nästa helg .. yiihaa, som vi längtar!

i fredags jobbade jag först mördarpass till 18 typ själv. haha men nästan. sen på kvällen åkte jag och maria till nathalie där även modi var och kollade lets dance och spelade spel. på lördagen var jag och marro och handlade och sen hade vi middag hemma maria med emely rebecca och nathalie. ytterst smaskig mat blev det! sen hade jag och nattis en liten sleepover hemma hos maria och pratade flytt. JAG VILL FLYTTA! geeeeeee mig lägenheeeeeet



freeed uut

Kommentarer
Postat av: marrobarro

fitusan vad vi är mysiga!

2009-01-19 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0