tisdag

och så satt man här och försökte bli trött igen då. men trött är jag inte.. ska försöka tvinga mig att sova snart iaf

idag har jag jobbat like allways .. sen gick jag omkring o slaskade i slasket så jag blev dyngsur om hela fötterna, jävla kuk ge mig pengar så jag kan få köpa ett par jävla nya pjucks!


har haft en skitdålig dag förövrigt..bläää därav den positiva stämman här i bloggen om ni märker av den!

har iaf sökt tre jobb idag och köpt ett nytt busskort. och tvättat. och lagat mat och plockat ur diskmaskinen.. jag är så vuxen. nu är det bara lägenhet som fattas och jag hoppas på s23 eller drömmis på gröna gatan!

babaj mina snäckskal


Kommentarer
Postat av: marro

snart kanske vi får flytta! wiiiiiiiie då blir vi glada hehe

2009-01-28 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0