lördag

det känns verkligen som semester detta .. tror hela tiden att det är söndag, men icket! och jag njuuuter.
i torsdags jobbade jag och sen firade vi vår lilla semester med lite vin för att sen sätta oss ute på salt och därefter baren baren. det var mys trots all mygg!

igår låg vi mest i källparken och solade, och på kvällen var sanna, herta & rebecca här och grillade och spelade spel. drack rosé och rökte vattenpipa på ballen. eller ja, det är ju ingen balle, en alle kanske heheh

nu har jag nyss lekt en sväng med herta och sanna och nu ska jag och nathalie cykla upp till gränby och leka!

Kommentarer
Postat av: mariah

men du var bara ena halvan av mina roomies jö ;)

2009-07-04 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0