måndag

mysfredag med middag hos mor och som vanligt massa snääääckz framför film med tjejerna på kvällen. på lördagen åkte jag rebecca sanna och sanne ut till sigtuna och åt lunch och myste. på kvällen åt vi massa gott (undra hur många gånger jag har skrivit något som relaterar till något man kan äta nu?) och drack rosé, cava, mousserande och fishermans. sen åkte jag hem haha. så jävla trött

igår spenderade jag och mina roomies dagen på diverse affärer, samt äntligen en sväng till IKEA och viktigast av allt typ: vi handlade mat (.....)

så igår gjorde vi om massa i vårt hem, är sjuukt mysigt nu. me like very much

och nu är det typ sovtime. fan vad underbart att få lägga sig i min säng igen. haha, ibland avundas jag mig själv som har en sång skön säng

2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0