redan tisdag

konstigt med tisdag redan, tiden går sjukt fort! men det är bra, då är det löning snart igen vilket jag längtar efter.

intervjun igår var rolig och lättsam. hon bestämde sig liksom redan då att jag fått jobbet, najs! så vi har bokat in när jag ska gå en liten kurs, gå dubbelt & även jobba första gången. allt detta innan den 22 juli liksom. här går det undan! men det gillar jag. hatar verkligen att vänta ut saker

idag har jag jobbat som vanligt, och sen var vi och handlade och som ni säkert läste i hellis blogg så åt har vi nu även ätit tacos. det var gott. var en bra gång så att säga haha

nej nu tänkte jag nog läsa lite i någon av mina tre olästa tidingar och sen sova.. var så olidligt trött när jag vaknade i morse!

sov gott på er

Kommentarer
Postat av: emely

vad roligt att du fått jobb som personlig assistent. Vad kommer du att få göra? :)

2009-07-08 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0