tisdag

igår tvättade jag vilket jag helt seriöst avskyr. körde dock bara två maskiner och torkade allt innen så man slapp springa fram och tillbaka hundra gånger. sen kom jakob hit och kollade lite film, det var mysigt

och idag var jag tvungen att gå hem från jobbet för jag haft så ont i magen. har det fortfarande, vet inte riktigt vad det är .. gick hem till mamma efter jobbet och åt lunch och myste med molly. sen lånade jag en film som jag försökte se när jag kom hem, men däckade på en gång för jag hade så ont typ.

nu på kvällsingen har jag och maria varit och handlat och ätit middag. nu står vi i full gång o gör matlådor och jag har återigen tvättat haha

konstigt att sova själv inatt, har inte gjort det på överdrivet många dagar ..

Kommentarer
Postat av: emely

Är du och jakob kära? :)

2009-07-16 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0