hallåå jag vill ju

alltså jag vill blogga.. for real! men hinner typ inte. fattar inte hur alla kända bloggar hinner blogga typ 10 ggr om dagen. okej, dom får betalt men what ever.

i fredags blev det mysig middag med mina vänner på alexander och lite öl på carl philip. det var mysigt.. jääätte. ska alltid dricka öl. eller vin. uteeeeee. me lajk.

på lördagen jobbade och maria, höll dock på att ta livet at mig av allergichock, samt efter en stund även värmeslag så vi tvåsnåret tog vi vårt pick och pack och sa upp oss. haha. blev lite lunchdate med våra kära syskon på burger king innan vi cyklade hem och njöt av solen och helt seriöst älskade livet. gör det fortfarande, haha ovanligt..nja

kvällen bestod av förfest på bryggan med jordgubbar, chips och alkohol. och lite vänner heheh. sen blev det birger för hela slanten, följt av bilfärd runt hela uppsala innan jag ramlade in hemma runt halv fem.

idag har jag mest tagit det lugnt. och sovit haha. städat mitt rum, vilket var otroligt välbehövligt. längtar tills jag ska få sova i mitt dammfria rum.heheh
lekte lite med min bror och sen kom maria hem & vi åt middag och lekte på brantan. nu ikväll har vi kollat på en film som jag redan sett och nu ska jag bannemig sova.

later dudes

Kommentarer
Postat av: marro

bra uppdatering, fortsätter du så här kan du få en tia av mig!

2009-06-29 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0