lovely sun

heeeej blooggiizzz.

idag har jag jobbat som vanligt. gick jättebra, snittade över 4 i timmen idag! tjohoo, grattis till mig

dagen har gått fort & nu ikväll har jag och nattis mest gått en liten promenad och hängt i källparken. nu är jag mätt som en plätt och ska snart sova.. har ont i revebenen dock, inte så nice

har läst lite om mina sömnproblemsgrejs också, kallas tydligen parasomni störningar.. funderar typ på att gå nån sömnutredning och försöka fixa det haha, inte kul längre fasiken

vdv

jag, somnat på okänd plats

Kommentarer
Postat av: m

haha det kan ju vara lite jobbigt när du bara somnar överallt...

2009-06-30 @ 23:01:54
Postat av: nathalie

haha pluttan då!!

2009-07-01 @ 17:49:41
URL: http://nhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0