tisdag

ibland tror man att jag inte har så mycket att göra, men jag hinner typ helt liksom bah du vet inte uppdatera le blogg!

men om vi drar helgen lite snabbt så var jag ut med sanna herta och agnes i fredags, förfestade hos herta like old times och hade det roligt. och i lördags gick jag upp ur sängen runt cirka 19. heheh. och sen kom sanna och herta förbi och hängde och sen kom även nathalie och rebecca lekte med oss

i söndags gjorde jag inte mycket av värde, fick färdigdukad frukost av finis nathalie och sen på kvällen träffade jag linda! det var jääättemys.

och igår jobbade maria, och rebecca, sanna och linda kom hit och åt kladdis och glass. det var också trevlans! super.

och idaaaaag..har jag bapapap jobbat! och sen var jag maria och emely upp till gränby och hängde lite. shoppade lite alkohol inför midsommar und so weiter.

nu ikväll antar jag att ingen missade dubbelavsnittet av despan. jag hoppas serri så himla mycket att det är susan och mike som gifter sig. okej..i did not just say that.


men nu var det kväll och jag måste sova för jag kommer aldrig upp på mornarna längre och har liksom nathalie h lidit av huvudvärk senaste två dygnen så hoppas att det ska hjälpa lite på traven

see ya bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0