dagen före löning

haha med tanke på löning kom jag att tänka på att min låt på vår studentskiva var "kung i baren" haha så klockrent eftersom jag typ aldrig dricker något ute. är ju lite av en nykterist  så att säga


idag har jag jobbat och sen äntligen fått träffa min linda. var jättemysigt. jag, hon, maria & rebecca var och käkade middag på unico och sen fikade på pannan. supertrevligt vaaaare!

nu ikväll har jag även fått veta mitt lönebesked från megaphone också. är så sjuukt lycklig nu! trodde inte jag skulle få några pengar därifrån, men nu känns det lugnt med hyra och sådär. ytterst skönt!


och imorgon ska jag på kryssning, så vi hörs på torsdags darlings! puZz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0