den som är vän med alla

.. är inte vän med någon. ordspråk av drottning kristina
klokt sagt där gamle kicki!


VET NI VAD!!
imorgon är det fredag! jag är så lycklig blablabla men det är sant! jag älskar verkligen fredagar. F R E D A G
idag har varit en helt okej dag. det var inte jättejobbigt att gå upp, även fast jag jobbat kväll hela veckan  = gått och lagt mig och gått upp relativt sent varje dag. snoozade bara en gång! jag ska verkligen försöka att sluta snooza på mornarna, bara gå upp när det ringer. halva min sömn blir ju tokig eftersom jag håller på och snoozar bort den

idag var jag även hos tandläkaren and iv'e got noll hål! 0-1 till TANDLÄKARN alltså!



Kommentarer
Postat av: hellberg

hehehe glada och pigga på lördag får vi ligga!! youre the beeest hest!

2009-03-12 @ 20:14:20
URL: http://nhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0