fridays not that far away

hemkommen från kryssning och oh-my-god vad trött jag är. jag vet inte när det kom och varför men jag har av nån anledning märkt att jag börjat säga oh my god i kanske varannan mening. det är inte upphetsande

trippen var iaf jätterolig, festade & drack och fick veta lite smaskigt skvaller. började kvällen med "jag har aldrig" där dom populäraste frågorna handlade om vilka på jobbet man ville/hade haft sex med und so weiter .. haha det var ytterst roligt iaf och vi träffade mycket roligt folk och hann med att bli kära i sångaren i scotts. han  är så snygg så att jag vill dö.

fick min efterlängtade mintu och köpte även mitt lovely kanebopuder

det känns som söndag, men imorgon är det fredag! wawaweeewa!
 hkjll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0