lördag

heeej
ursäkta att jag varit sämst i världen på att uppdatera igen..

har inte hänt mycket av värde denna vecka faktiskt, bara jobbat & sovit typ. varit så sjukt trött hela tiden.. eller jag har iofs varit och förlängt naglarna så det var roooolo.

igår var jag ledig, men vaknade ändå klarvaken kl 9. fan vad trött jag blir, funderade tillochmed på att åka och jobba ändå. jag menar hur jobbigt är det att gå till jobbet om man slipper gå upp och vara dödstrött?

igår blev det iaf utgång. eller nja, att kalla det utgång var väl att överdriva. Faaan asså är så trött på mina utgångar på senaste tiden. har inte vart kul alls .. jag måste gå ut nånstans där det finns roliga människor. och killar. helt snygga. och liggbara. gärna kärleks-bara. började iaf kvällen hemma hos anna där vi förfestade och sen åkte jag och nathalie till birger, men kön där var inte nådig så vi gick därifrån .. hann med kanske alla barer som finns i denna stad innan jag och marro tog tjugo i tre-bussen hem. ja, läs gärna igen .. tjugo i tre. har aldrig hänt för mig. serri, aldrig

men idag har det i alla fall hänt lite roligare saker. jag och mina blivande sambos har varit på ikea och köpt massa fina saker. vi kom överens om allting och började inte bråka en endaste gång. thumbs up! den kommer bli så fin så faaajn våran lägenhet

nu sitter jag bara här och knapprar och är trött som vanligt och har ätit lite chokladmousse & ska väl snart sova. ja klockan var halv elva och det är lördag. fuck this.

Kommentarer
Postat av: hellberg

nästa helg baby ska vi finna dom liggbara guysen, och dom trkåiga utgångarna ska det bli ett slut på, därmed basta!

2009-03-08 @ 01:09:52
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

ett rungande ja för nya ställen och liggable varelser (för er del mina kära)

2009-03-08 @ 02:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0