och så blev det måndag

för att göra en liten snabb resumé av helgen så;

tog tåget direkt efter jobbet i fredags och mötte anna på stationen. sen åkte vi hem till henne till hennes fina nya lägenhet, åt god middag och satt och myste framför tvn hela kvällen. fick lite random otippat besök mitt i natten också haha. på lördagen var vi nere på stan och tog en promenad en sväng, käkade lunch och sådär.  väl hemma däckade vi en stund innan vi återigen käkade middag hoho och började fixa oss inför kvällen. vi hade hur lång tid som helst på oss men helt plötsligt hade vi en halvtimme kvar innan vi skulle dra. pimplade snabbt  i oss två flarror vin, var lite stressigt men det gick hah

på väg från tunnelbanan till klubben vi skulle till blev vi uppraggade av några snygga engelskmän, så vi drog med dom på hampus födelsedagspartaj som han hade på hans klubb. det var superskoj och sen mitt i natta gick vi till deras hotell och efterfestade

igår vandrade vi hemåt i lördagens klackar och korta klänningar. fine att trippa längst vaksalagatan, men att irra omkring på centralen kändes lite halvt. walk of shame, eller snarare walk of fame kände vi för att vi tyckte killarna var så jävla heta

igår hängde jag mest hos anna hela dagen innan jag tog tåget hem igår och däckade framför the city runt halv tio .. väääry näääjz




Kommentarer
Postat av: sanne

låter som en mysig helg :)

2009-03-23 @ 21:07:55
Postat av: emely

haha men så jävla klockrent ;) vill me ses snaaaaaart

2009-03-24 @ 06:57:09
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0