och så blev det söndag

igår blev det förfest hos rebecca och det var ytterst trevligt. vi hamnade på firman typ hela kvällen & sen en sväng på o'connors där jag träffade the love of my life. slutade hemma i min säng smsandes, och mitt i allt somnade jag. jävla skit. hatar mig själv för det

idag har jag varit så fruktansvärt bakis och inte kunnat rört mig över huvudtaget. fick hoppa över fikan med tjejerna för jag kom inte upp ur sängen förrän halv fyra och då spydde jag kanske 1 l galla bara av den lilla ansträningen.

men lite senare på eftermiddagen åkte jag nathalie maria och rebecca till lägenheten och tjuvkikade lite. älskar den helt serri. den är så jävla snygg. 18 dagar kvar typ. eller om det var 16 minns inte.. JÄVLIGT SNART IAF!

nu ikväll har jag ätit tacos och kollat på the hills ba-baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0