onsdag

alltså det är redan onsdag. eller vänta, är det onsdag idag? vi brukar alltid prata om lill-lördag på jobbet då och det har vi inte gjort. hallå är det onsdag eller måndag!? tisdag är det väl inte för jag var väl inte på jobbet igår? asså jag börjar bli senil. jag var ju visst på jobbet igår. då var det ju sol, nu minns jag heheh

men iaf. det är onsdag och jag har fått min allra första hyra. fan vad konstigt det känns. den ska vara betald senast den 31 iaf. var snälla och påminn mig tack haha!

idag har jag köpt lite nya grejer till mitt rum igen, blev lite ljus och ljusstakar och lådor och sådär. mysigt, men känner verkligen att pengarna rinner iväg nu. och imorgon ska jag till madde och klippa mig också. femhundra spänn där med - cash-ing!



Kommentarer
Postat av: matilda

På lindex :)

2009-03-19 @ 10:58:24
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0