saturday night

igår blev det alltså after work på firman efter jobbet och efter det var jag nathalie och jenny på invigningen av estrada några timmar och drack lite skumpa och åt lite mysko snittar. det var trevligt! jag och nathalie har bestämt oss för att börja göra mer sociala saker nu. haha det ska bli skoj!

efteråt åkte vi hem till bella en stund för att vara med när hon, linda, maria och anna förfestade och sen åkte jag hem. idag har jag sagt hejdå till linda och jobbat.  vann tre gånger och blev typ på andra plats på dagens bästa säljare! rooligt va!

nu ikväll har jag och marro varit till macken en sväng och sen packade jag lite i min ensamhet under earth hour. jag blev sjukt rastlös och förstår inte hur jag nånsin skulle klara av ett längre strömavbrott

imorgon blir det iaf till IKEA och handla allt det sista.. sen är det bara två dagar kvar till vi får nycklara ..omg, två dagar.

Kommentarer
Postat av: hellberg

puss

2009-03-28 @ 23:45:15
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Postat av: emely

nu går det foooort :D

2009-03-29 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0