saturday

nu skall jag och min moooor åka till ikea och kolla på grejer till mitt nya rum i vår nya lägenhet! har dock inte riktigt bestämt mig vad jag ska kolla på än, men det lutar iaf åt gardiner & kanske ett nytt överkast. gardiner är inte riktigt my coup of tea om jag ska vara ärlig så jag behöver nog lite hjälp där skulle jag tro.

hittade för övrigt min kod nyss till mitt bankkort. skönt som fan så jag slipper springa till banken och krångla med det igen. är trött på handelsbanken vid detta laget som t ex bad mig gå hem och leta efter min kod då jag berättade att jag behövde en ny kod och så, för att jag inte använt kortet på 1½ år. om ni hade flyttat utomlands i 1½ år, vart skulle ni då förvarat koden? fuck you bankman, om den nu mot all förmodan skulle finnas nedskriven på en papperslapp skulle den garanterat redan vara bortstädad alternativt återvunnits till ett nytt fint papper vid detta laget


Kommentarer
Postat av: maarriiiaaa

åh vad mys! dit ska jag nog också nån dag haha

2009-03-14 @ 13:50:22
Postat av: rebecca

hehe fin banner

2009-03-14 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0