söndag

asså till att börja med: FYFAN VAD JAG HATAR ATT VARA BAKIS!

har varit så sjukt bakis, har inte kunnat röra mig, ingenting .. mamma trodde att jag var sjuk på riktigt & det trodde fan jag med. men nu är jag relativt pigg igen, eller jaa pigg är jag verkligen inte men jag kan sitta upp utan att dö spy och gråta.

igår var ju en kväll för sig! hade jättetrevligt hos emely först, men sen hann jag knappt ner till birger innan jag åkte hem igen. enligt taxikvittot kom jag hem vid halv två. detta har nog aldrig hänt tidigare. mamma var vaken när jag kom hem och jag började spy som vanligt och grejer. skämmigt svar ja


idag har jag varit hemma hos mormor och morfar, för dom har/ska fylla år. det var jättemysigt. fick lite böcker och svamp! smarr tallbarr. har ätit smörsteka kantareller till middag. aaassgåååått. sen åt vi halloumi till förrätt också, kanske det godaste som finns

nu får ni berätta om eran helg!

Kommentarer
Postat av: hellberg

men du vet redan min helg.. :(

2009-03-01 @ 22:30:41
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Postat av: emely

hhaha halv två? vilken partykväll

för nathalie persson :D

2009-03-02 @ 12:23:09
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0