söndagkväll

hela dagen har spenderas på ikea, öb och rusta där jag och mina soon-to-be roomies har bränt iväg några tusenlappar. nu har vi nog allt man behöver. nästan! soffan är kvar.. och så lite växter och lite ljus. och diskställ! annars jäklar

nu ikväll har jag packat lite mer och tejpat ihop min tredje flyttlåda. det känns så sjukt overkligt detta men samtidigt så jävla spännande. kommer verkligen bli en nystart för mig

imorgon ska jag jobba kväll och innan det ska jag åka och fixa naglarna hos anna igen. ser framemot det som fan då jag råkade sprätta iväg en nagel nu ikväll. haha älskar verkligen ordet sprätta. låter så jävla äckligt

Kommentarer
Postat av: marran

haha det ordet är nästan lika bra som "vem i detta rum har störst könsorgan" haha

2009-03-29 @ 23:48:15
Postat av: Anonym

somm faaeen :D

jag vet jag suger på det! Får alltid dina sms vid "dåliga" tillfällen när jag inte har tid att svara sen så glömmer jag bort det! ska bli ändring, proomise ;)

2009-03-30 @ 15:07:59
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0