thursday

niklas och tre av hans kompisar är här och förfestar. är så jävla avundsjuk, serri alltså. hör hur dom börjar bli fulla & så shotar dom mintu. har jag inte druckit på kanske tre år. JA kom på nu att det kan jag ju lätt köpa nu när jag åker på kryssningen, yes det ska jag! nu blev jag lycklig! känns som en så jävla grabbig förfest, dom kollar på hockey, dricker öl & springer till datorn ibland för att se hur det går i spelet dom har tippat i. hälften är inte ens fixade utan ska typ byta om från mjukisar om ett tag och niklas ser fortf förjävlig ut i håret. haha, känner inte riktigt igen mig

juste, idag har jag ju klippt mig! blev skitnöjd tror jag! ska se hur det känns när jag tvättat det och så själv men det känns jättebra än så länge. andra gången i mitt liv jag blir nöjd tror jag!


och imorgon ska jag åka till anna och blir borta hela helgen.

TREVLIG HELG DUDES! ba-baj!

Kommentarer
Postat av: tekirch.blogg.se

here is it: s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20406420.htm?ca=14s

2009-03-19 @ 21:37:54
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: marro

neej jag har inte ringt dom än, ska göra det nu tänkte jag! jag återkommer med info ;) hälsa anna!

2009-03-20 @ 11:05:40
Postat av: sofiaaaaaa linné

Ojsan hoppsan...här hade jag glömt o kolla in :) Hur känns det o vara tillbaka i Uppsala? Hoppas allt är bra!

2009-03-20 @ 23:36:53
Postat av: sanna

Recent Activity

Nathalie joined the Sweden network.Nathalie left the Ireland network.



haha

2009-03-22 @ 00:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0