tisdag

och så var det tisdag!

och jag är proppmätt.. verkligen proppis! gjorde tacos till middag och det var jäävligt smarrigt kan jag tillägga. dock är det lite jobbigt att laga mat när alla ska ha matlådor, blir så jäkla mkt att göra.. tänk er när jag, maria och nattis flyttar också, då kommer det blir ännu värre

HALLÅ DET ÄR INGEN INNE PÅ MSN! jag känner mig jätteensam.. im so lonely!

btw så var nattis skitsöt idag och gav mig en present! fick presentkort på utgång på birger så nu måste vi ju gå ut i helgen. gud vad du är söt gumman! you made my day

nej nu är jag så trött så att jag dör så nu ska jag lägga mig i sängen, funderar på om jag ska kolla på desperate  housewifes eller inte .. har inte sett förra säsongen eftersom jag var i bryllan då. lär bli svårt att låta bli dock

~PuZiZzAr~

Kommentarer
Postat av: hellberg

hihi ja det tycker jag! :D du är också sööööööt puss

2009-03-03 @ 20:07:16
URL: http://nhellberg.blogg.se.blogg.se/
Postat av: sanna

åt också tacos idag :¨D

2009-03-03 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0