sunshine

okejrå, förra helgen var jag i stockholm med felicia och hälsade på anna. det var jättemysigt och sista gången jag kommer att vara i den lägenheten! buuu den är så fin och jag kommer att sakna den!

har jobbat och bara gjort vanliga saker hela veckan typ. kanske shoppat lite, minns inte .. var på bio i tisdags med göörlsen men inte så mycket mer

idag har pappa varit här och lagat min cykel som det (kanske) var en punka på & sen jobbade vi en snabbis .. men vi tröttnade och eftersom att min lönetrappa gått åt helvete så gick vi efter ett tag. shoppedishoppade lite och nu har jag slingat nathalies hår. hoppas det blir bra, snart får jag la se resultatet, men nu ska vi sticka till brantan och handla lite groggvirke sen är det päärtey. är så jäkla taggish

igår blev det lite dricka vid ån, lite afterwork & sen häng i stadsparken. det var myspys

Kommentarer
Postat av: Jill

mysigt! Önskar jag kunde följa med! Snart kan man säga att vi är klara i lägenheten iaf så då kommer jag få mer tid och ork att göra annat. I hope.. kan du inte bara komma förbi någon dag eller jag.. så kan vi typ.. gå en promenad! ;) Jag saknar den gamla tiden, väldigt mycket! puss! Hoppas ni får det skoj ikväll..

2009-05-30 @ 22:27:02
URL: http://metrobloggen.se/jill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0