torsdag

heey dudes
sorry för dålig uppdatering, känns mest som att alla som läser redan har stenkoll på mitt liv

idag började jag på vesterålens och det var roligt. skönt med lite nytt. samt skönt med DAGTID. så underbart att gå hem i normal tid och hinna göra saker efter jobbet. det gick iaf bra, sålde tre stycken min första timme och målet ligger på två så det var jävligt naajz

nu ikväll har jag lagat mat all by myself för mina roomies var borta och sen varit och solat och pratat med anna.
OCH FÅTT EN CYKEL! är så jävla glad så jag tror jag döööööör! älskar att cykla. ska alltid göra't. ska hämta den imorgon efter jobbet och sen ska jag  spendera resten av helgen med att cykla

jalla bajj

Kommentarer
Postat av: Mikka

JAG vill ha massor med uppdateringar! känns inte som om jag har någon koll alls ju..

Jag saknar di vännen! Puss

2009-05-15 @ 16:50:15
URL: http://majkaajla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0