natt

hallååå bloggen!
försökte faktiskt göra ett inlägg nyss med lite bilder. men då fuckade datorn upp sig och jag orkar inte prova igen. tänk om datorn skulle stängas av. då skulle jag ju nästan bli tvungen att sova. vill jag ej! funderar dock på att läsa lite.. har börjat läsa "aldrig fucka up", men är inne på ett lite tråkigt kapitel så känner mig inte så taggad.
har lite ont i huvudet också. men det gör inget.. idag har jag sökt ett jobb som jag vill ha, det var roligt! och pratat med anna, det var såklart också roligt. sen lekt med er här hemma ju och det var också roligt! eeh okej. sov nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag såg i Lily-bloggen att du ville ha en spotifyinvite. Du kan få en av mej!

2009-11-05 @ 10:45:55
Postat av: bella

vilket jobb?

2009-11-05 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0