torsdag

idag har jag och sanna varit hos rebecca och ätit lunch. slash frukost slash fika eller vad vi nu kallade det haha. sen har jag & sanna hängt ungefär hela dagen på pias jobb haha.

sen på kvällen lekte vi plus emely och maria här innan vi hämtade upp sanne för att åka ner en sväng på tjejkvällen på stan. där joinade såklart rebecca också, men kom på nu; linda skulle vi inte möta upp dig någonstans haha? goodiebagsen var dock inte så mycket att ha, sminkproverna lös verkligen med sin frånvaro så att säga ..

tre saker jag uppskattar idag:

jag har hängt med robin
jag har pratat med robin
jag har myst med robin

okej lugn ..

jag har hängt med robin
jag har köpt en fin blus som jag ville ha
telefonsamtalet med både far och mor


Kommentarer
Postat av: emely

hahaha! jag filmade robin igår när han sjöng som du kan få titta sen :) ASBRA!

2009-11-06 @ 10:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0