fredag

igår var en mysig dag. var på stan med linda och köpte mitt älskade puder och två par skor. sanna, vet du btw att svampen till vårt puder kostar fucking 100 kr!? INTE OK PRIS! fikade också på gamla hederliga pannan. sen var jag och fixade till kallufsen igen, det blev lite mörkare och lite mer intensivare röd, men jag är nöjd

sen på kvällen var jag ensam hemma och linda kom hit och drack varm oboy och myste

nu gör jag inte så mycket, väntar på att börja jobba typ.. jobbar 16-16 fre-lör. och sen 16-07 sön-mån. lite halvkämpigt, men men.. nästa helg är jag iaf ledig ganska länge, och även helgen efter det.. och då ska jag till annii! längtar som fan verkligen.

nej ni får ha en mysig helg! nu vet ni ju hur jag jobbar så ni kan ju höra av er om ni vill UMGÅÅZ

förresten, är så jävla taggad för italien på nyår!

vcxv


Kommentarer
Postat av: reb

du är duktig du! kanske kan hitta på nåt på lördagen? inte för att du ser detta i tid men vi hörs nog sen



puzz

2009-10-09 @ 17:11:28
Postat av: bella

ja för faaan! NYÅR=ITALIEN!!

2009-10-10 @ 13:31:03
Postat av: emsan

ååh ska du till Italien på nyår?! :)

2009-10-12 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0