söndag

SÖÖNDAG!
nej herremingud, nu är det dags för förändring! at this very moment så sitter vi här på gg och låtsas att våra pojkvänner är här/på ingående..INTE OK

i torsdags var jag och lunchade med sanna sanne och rebecca och under dagen var jag även på utbildning i ergonomi. var naaajs. på kvällen var jag och gabriel och hälsade på niklas på quintiles eller vad det nu heter!

på fredagen var jag och färgade håret och sen var jag en sväng på stan med emely, lina och malin. på kvällen blev det lite otippat förfest här framför idol och sen råkade vi spendera natten på akuten istället för utgång

på lördagen var jag sanna sanne nathalie och rebecca ute i hammarskog och fikade & sen på kvällen var jag hemma hos mamma och åt trerätters samt drack kaffedrinkar och åt tusen goda ostar. träffade hennes ny pöjk också, och det känns verkligen jättebra. kom fett bra överrens och satt där och gourmetåt. något jag gillar, heheh!

idag har jag varit med mormor och min moster samt kusiner och plockade svamp och sen haft glasspartajj här hemma på gg med marro nathalie rebecca bella isabell och linda. synd att inte fler kunde komma när man väl hittar på någe!

nu har vi ätit tacos här hemma och kollat på ensam mamma söker, något av mitt favoritprogram.. nu ska jag typ gå och sova och längta efter k

pöööööööööööss

Kommentarer
Postat av: marro

haha "nu ska jag typ gå och sova" 22.40 yyyeeah right babbeeee ;)

2009-10-05 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0