tisdag

tänkte skriva "söndag" som rubrik.. så var det tisdag liksom, snart helg mao!

helgen har varit otroligt tråkig och lugn faktiskt .. gjorde inget av värde, var ute en sväng på lördagen och drack några öl dock!

imorse var jag och vaccinerade mig, DUKTIG VA! så nu har jag lite ont i armen, känner mig dock väldigt  bra! var inte så rädd heller! fast jag sovit väldigt oroligt inatt.. maria hade tom vaknat av att jag låg och skrek haha
under en av stunderna jag var uppe och sprang så snöade det jättemycket! det var fint!

sen idag var jag och lunchade med bella linda och rebecca och sen gick vi på stan en sväng och då var maria också med. (haha ni bryr er va? framför allt eftersom att det typ bara är ni som läser)

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: rebecca

puss

2009-10-13 @ 19:41:25
Postat av: hehe

ooh det där med att bli väckt mitt i natten lät läskigt! undrar hur man ni där på gg handskas med det... mvh hemlig beundrare som intresserar sig för sovvanor

2009-10-13 @ 20:03:18
Postat av: sanna

jag bryr mig för jag var inte där!

2009-10-13 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0