fredag

gud vad det känns som fredag nu när jag var ledig igår och även idag. och så ska jag jobba imorgon, förvirrande!

gråtkvällen igår gick inte så bra, jag och nattis kom inte riktigt i stämning och förskökte få tårkanalerna att börja fungera genom att kolla på diverse youtube-klipp med t ex ryan och marissa, lizzie och alex och sist men inte minst carrie och big. sen kom jag på den fina idén med christian the lion och då rann det väl äntligen en tår. har sett den så många gånger, så det kan lika gärna ha att göra med att jag stirrat in i en dataskärm  och fått torra ögon haha

nej nu ska jag dricka upp mitt älskade snabbkaffe och sen åka och klippa mig. sen ska jag åka och fira alicia som fyllde 3 år i onsdags. shieeet vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hjälpte inte ens gråtcd:n? shit ni börjar bli härdade

2009-09-04 @ 16:56:34
Postat av: Mikka

Snart får ni börja med chili får att få igång tårflödet... =)

2009-09-04 @ 17:22:55
Postat av: bella

idag handlade din... (vad ska jag kalla henne nu då?) rullis...? av mej. hehe

2009-09-04 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0