måndag

då har jag klarat av ännu ett 24timmars pass på jobbet och igårkväll blev det ju så ska det låta och det var verkligen skitkul! ska lätt göras om!

sen stannade jag kvar i stockholm hos anna och idag har jag mest lekt med henne och anton, varit och fikat och lite sånt.

nu är det en ny vecka, känns dock som söndag och inte måndag .. men det innebär ju att det är en dag mindre till helg!

igår pillade (minns ni när jag jämt sa att jag knaprade? haha ganska äckligt sagt) jag bort min sista sårskorpa på mitt knä, faan vad skönt det är verkligen haha.. nån som har några sår dom vill få pillade? näej fy fan vad jag pratar.. pillade, låter som rebeccas handpillade räkor eller något hha
okej gå och sov nathalie.

sist men inte minst; är det någon som vill ha kräftskiva på lördag?

Kommentarer
Postat av: hellberg

vilket abrupt slut på inlägget!!! nu blir jag helt till mig, vad ska det stå på slutet?! gaaaaaaaah

2009-09-07 @ 23:23:13
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Postat av: reb

pilla pilla pilla mohaha



jag är i falun dååå!

2009-09-08 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0