söndag

oj, det är söndag idag liksom .. jeez vad det inte känns så! har jobbat sen igår och nu på kvällen ätit mat från aspentos, handlat & haft lite söndagsmys med mina fina roomies.

egentligen skulle jag vara ledig imorgon, sen skulle jag komma och hjälpa till en sväng på kvällen, men nu ska jag jobba 10-16. kan jag någonsin lära mig att säga nej!? aja, pengar iaf and that's good! missar iaf inte idol och svenska hollywoodfruar. måste ju få se lite maria montazami innan jag somnar.. VIKTIGT

godnatt katt!

håll tummarna åt mig imorgon

Kommentarer
Postat av: nathalie

1. du är också fin

2. du lär ju ha googlat hennes namn för att kunna stava det annars blev jag just fett med impad, nästan lite blött alltså

3. jag håller tummarna!!!

4. fan vad jag är äcklig ibland

2009-09-28 @ 00:22:18
URL: http://nhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0