torsdag

imorse när jag vaknade var jag så sinnesjukt trött, trodde jag skulle avlida typ

åkte iaf och jobbade, blev bara till 16 så det var skönt. sen var jag och solade och sen spenderade jag kvällen hemma hos mamma, åt god mat och massa ost och kex. mina syskon är nog helt seriöst dom roligaste jag känner. älskar att vara med dom!

provade min klänning som jag råkade klicka hem under en liten deppkväll idag och den satt inte så bra.. den var rätt kort, och om jag säger att något är kort .. aa ni fattar. men den blir fin att kolla på i garderoben bland mina andra älsklingar!

imorgon är det fredag och jag är ledig
JA JA JA

Kommentarer
Postat av: marro

haha men ska du inte skicka tillbaka den?

2009-09-11 @ 15:31:16
Postat av: nathalie

haha säger detsamma?

2009-09-12 @ 15:52:09
URL: http://nhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0