torsdag

idag är det torsdag och jag har varit ledig! himla skönt ska jag säga er. började dagen med att städa mitt rum, eller mja, det tog väl ungefär hela dagen och fy satan vad fräsht det är nu! sen var jag och handlade och det blev medges ej .. ganska pinsamt dagen innan löning, hade ju faktiskt pengar på mitt andra konto! doooh. haha

sen nu ikväll har jag varit hemma hos mamma och ätit middag. kollade på gabriels nya tattoo & på idol och sådääär. och nu ikväll har jag och maria varit på förhandsvisningen av, hmm, vad kan den hetat? allt för min syster kanske? den var mycket fin och sevärd! har aldrig varit på en bio där "publiken" gråtit så mycket, här snackar vi inte lite lätta tårar som rann utan alla satt verkligen och stortjöt haha. det var ganska ovanligt så till slut kunde jag inte hålla mig för skratt mitt i allt gråtande

och nu är det 25 och lönen har kommit! väldigt efterlängtat!


- -
vila i frid, evy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0