29 april,

heeej folks!
idag är det tordag och det innebär fredag imorgon. och inte vilken fredag som helst utan även valborg! ska bli fett kul, eh tror jag? haha är inte ett dugg taggad men det kommer väl imorgon förhoppningsvis. känns ändå rätt skönt att inte ha så mycket förväntningar på dagen

idag har jag jobbat såklart, träffade på sören vid cykeln så hängde lite med honom i morse. haha lite ovanligt! efter jobbet var jag ner på stan en snabbis och när jag kom hem påbörjade vi en köttgryta som blev klar sisådär tre timmar senare. nu ikväll har jag mest tränat, ätit middag, duschat & kollat på köping hillbillies. fett bra program, det ska jag följa

nej nu bör jag med veckans sömnbrist faktiskt gå och lägga mig. finns en rätt stor risk att ni kommer hitta mig sovandes imorgon och det vill jag ej ska hända. säg åt mig att dricka mer om jag börjar säcka ihop!

nu  ska jag bara kolla the city som jag medvetet sparade till idag haha. sen försöka sova, måste bara vänta på vår tvätt först.. tjoho! baaaj!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha gillar långkoken

2010-05-02 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0