onsdag

tja!
hha älskar ordet tja!
idag är jag på hugget som ni märker! skulle vilja ha en ny design på bloggen och jag pallar verkligen inte när jag har bärbar-data-mus. någon som känner sig manad?

idag har solen skinit! trots att det regnade nu ikväll så har jag uppskattat vädret.. det är liksom varmt jao! idag har jag jobbat. gick och lade mig innan tolv igår så kände mig pigg som en lärka idag när klockan ringde. fick lära mig idag att man (typ enligt gamla bondepraktikan? haha) brukar säga att alla timmar man sover innan kl tolv räknas dubbelt. kan la stämma.

sen var jag hem en snabbis, åkte och tränade & sen var jag hem till elin & pärs nya lägenhet på middag. nu har jag duschat och ska äntligen få kolla på älskade hillan hehe.

snart fredag! pöss!
(ps hur mycket alkohol har ni?)
(ps2 någon som vill låna ut en ryggsäck till mig?)

Kommentarer
Postat av: hellberg

älskar att du har börjat blogga igen!! LOVELY!!



du vet hur mycket alkohol jag har så skippar och skriva det hehe

2010-04-29 @ 19:56:27
Postat av: marro

jag känner mig ej så manad!

2010-04-29 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0