tisdag

hej vänner!
nu ska jag försöka börja blogga igen, men låt poängtera försöka! brukar ju gå sådär så att säga

tänkte göra det lätt för mig och inte berätta om alla grejer som hänt sen sist, även om det hänt mycket sköjigt!

igår var en bra dag, det var sol & jag gjorde roliga saker!
och idag var också en bra dag. har jobbat & varit på hjärt- och lungräddningskurs (igen!)- på väg hem hoppade kedjan av så att man inte ens fick på den, men det var nästan lite tur för jag har skjutit på att gå och fixa min cykel och nu har jag äntligen fått det gjort hos vår söte lilla cykelnisse här i salabackehoods. sen var jag hem och åt smaskig makaronipudding, haha så jävla 90 men så sjukt gott. efter det hämtade jag då cykeln och åkte hem till mamma och lekte. sen tränade jag med jill och nu har jag kollat desperate med marro. nu tänkte jag gotta mig med nya säsongen av the hills men det hade inte kommit än. får välla vänta till imorgon!
i morgon är en ny dag i mitt härliga liv! tjooooho. puss från er positiva vän nathalie

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha det är verkligen dig man ska vända till om m an får en hjärtattack!

2010-04-28 @ 08:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0